معرفی 22 تجارت الکترونیک برتر 2020، فروشگاه آنلاین شما فرصتی برای اثبات ارزش نام تجاری خود به مشتریان است. برای دستیابی به این هدف، شما باید به مشتریان را مجاب به خرید از فروشگاه اینترنتی خود کنید.
در مقاله ذیل از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فرکام به بررسی و معرفی 22 طراحی وبسایت برتر تجارت الکترونیک در سال 2020 و اینکه چرا از برترینها شدند میپردازیم با ما همراه شوید.
آمارها نشان داده که 48 درصد از کاربران متقاضی برای خرید آنلاین را در ایالات متحده از فروشگاه اینترنتی آماون هستند، جای سوال دارد که دلیل این رقابت سنگین در بازار آنلاین چیست؟
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی آمازون به گونه ای است که برای کاربر خرید آنلاین را راحت و آسان با قیمتهای مناسب ارائه میدهد و به همین خاطر از نظر رتبه در بهترین کلاس از دیگر فروشگاه های اینترنتی قرار گرفته است .
آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان
آمازون یکی از بزرگترین و موفق ترین استراتژی ها در تجارت الکترونیک و طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در جهان است. استراتژی آمازون چنان موفق بوده است که کارآفرینان می خواهند از آن برای مشاغل خود استفاده کنند و وب سایتی به جامعی وب سایت آمازون برای خود طراحی کند.
آمازون یک شرکت آمریکایی است که در هوش مصنوعی و تجارت الکترونیک تخصص دارد. امروزه همگان آن را به عنوان بزرگترین خرده فروش آنلاین می شناسند.
ویژگی ها و امکانات طراحی سایت فروشگاهی آمازون
آمازون یک وب سایت واقعا عظیم و دارای چندین ویژگی است. بیش از 20 سال طول کشید تا آمازون به جایگاهی که هم اکنون در آن قرار دارد، برسد. آمازون در واقع با کمترین محصول قابل استفاده شروع به کار کرد. پس صاحبان کسب و کار های مختلف نیز می توانند تنها با یک محصول تجارت خود را آغاز کنند.
اخیرا سایت فروشگاه اینترنتی CrazyEgg با ارائه قیمت مناسب و راحتی از آمازون هم فراتر رفت اما نمی تواند کل تجربه آمازون را زیر سوال قرار دهد و مشتریان را درگیر خود کند،
دلایل برتری سایت فروشگاه اینترنتی آماروزن از دیگر سایت ها
- آمازون شخصی می شود
- پرداخت آسان
- اثبات اجتماعی بالای آن
- تصاویر، فیلم ها و توضیحات محصولات.
- فروش بیش از حد و فروش متقابل.
- فیلتر کردن، پیمایش و جستجوی راحت.
گزارش Digital Commerce 360 از دلایل خرید در وب سایت های مارک دار از طریق آمازون :
- آنها احساس تعلق می خواهند.
- آنها به دنبال کارمندان آگاه هستند.
- آنها سیاست های بازگشت آسان می خواهند.
واضح است: اگر می خواهید کاربران از سایت فروشگاهی شما بازدید کنند و از فروشگاه اینترنتی شما خرید کنند، جایی که می توانید تجربه کاربر پس از فروش را کنترل کنید ، بر خلاف آمازون، شما به یک طراحی فروشگاه اینترنتی مبتنی به نیاز مشتری دارید که باعث شود بازدید کنندگان شما احساس کنند عضوی از یک جامعه هستند و می توانند به شما اعتماد کنند.
برای راهنمایی و الهام بخشیدن به شما برای انجام این کار، ما 22 نمونه از بهترین طراحی سایت آنلاین توسط خرده فروشان سنتی و خرده فروشان بومی دیجیتال را جمع آوری کرده ایم. این سایت ها بهترین روند طراحی سال 2018 را برای افزایش بازدید و افزایش رشد برای مشاغل خود اجرا کرده اند.
طراحی این سایت ها توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کنند، احساس تعلق و اجتماع را ایجاد می کنند و فروش ماهانه را افزایش می دهند.
فروشگاه های اینترنتی که توسط هیئت داوران قضاوت شدند ، از جمله:
- جیمی دووال: مدیر ارشد محصولات ، BigCommerce.
- اریک یونگ: مدیر ارشد اجرایی، EYStudios.
- کلی ونزل: مدیر ، بازاریابی جهانی، آمازون پرداخت.
- Chris Coyier: بنیانگذار، CodePen ، میزبان پادکست، ShopTalkShow.
- Richard Lazazzera: بنیانگذار، یک پایه لیموناد بهتر، مشاور، Sourcify.
- تام برنو: بنیانگذار و مدیر خلاق، IdeaTwentyOne.
سایت های برنده و فینالیست ها در 4 دسته زیر قرار گرفتند:
- بهترین طراحی وب سایت تجارت الکترونیک به طور کلی.
- بهترین طراحی وب سایت تجارت الکترونیک جدید.
- بهترین طراحی صفحه اصلی تجارت الکترونیکی.
- بهترین طراحی تجربه مشتری.
بهترین طراحی سایت تجارت الکترونیکی سال 2020
- فصل جدید New Chapter
- Bliss World
- BonBonBon
- صلیب Crossrope
- کوه The Mountain
- آبنبات اسکلتی Skullcandy
- TRUE linkswear
- دسیبولز Decibullz
- کاتر و باک Cutter & Buck
- Cruisemaster
- جیپ JeepPeople
- فوتبال آزتکا Azteca Soccer
- Fronks
- پرونده زوگو Zugu Case
- تقویت کننده های سیگنال Signal Boosters
- لباس فیزیک Physiq Apparel
- رایحه ها Scentos
- تخته های موج دار زنگ زده Rusty Surfboards
- Home Science Tools
- Customer Barres
- KOI Computers
- رنوگی Renogy
سایت برنده کلی طراحی
1. فصل جدید New Chapter
New Chapter، یک نام تجاری P&G، از نظر نوآوری، مشارکت مشتری و تجربه کلی تجارت الکترونیکی در سایت فروشگاهی خود، از عملکرد مارک دیجیتال بومی (DNVB) تقلید می کند.
[caption id="attachment_6472" align="alignnone" width="1320"] تجارت الکترونیک - New Chapter[/caption]
بهترین فینالیست طراحی کلی سایت
2. Bliss
Bliss احساس سرگرمی، جوانی و انرژی در محیط آبگرم و محصول خود را به کانال آنلاین خود برده است. با استفاده از رنگهای روشن، گرافیک جالب و حتی فایلهای گرافیکی، این سایت فروشگاهی شما را به کاوش، تعامل و خرید تشویق می کند.
[caption id="attachment_6473" align="alignnone" width="1303"] تجارت الکترونیک - Bliss[/caption]
3. Bon Bon Bon
Bon Bon Bon یک شرکت صنایع دستی شکلات مستقر در دیترویت است که پر از روح و روان است.
[caption id="attachment_6471" align="alignnone" width="1342"] تجارت الکترونیک برتر -Bon Bon Bon[/caption]
4. Crossrope
Crossrope، تاسیس شده توسط Dave Hunt، مأموریت دارد یک تجربه پرش از طناب پرش و لذت بخش را برای دوستداران و ورزش دوستان به ارمغان بیاورد.
جدا از اینکه تنها سیستم طناب پرش قابل تعویض در بازار هستند، آنها دارای یک جامعه تناسب اندام خصوصی با بیش از 75000 جامپر در سراسر جهان هستند.
[caption id="attachment_6474" align="alignnone" width="1321"] تجارت الکترونیک برتر - Crossrope[/caption]
5. کوه The Mountain
The Mountain موفقیت آمازون را مانند سایر مشاغل تجارت الکترونیک و فروشگاه های اینترنتی در آمازون پیدا کرد، اما فهمید که به مکانی نیاز دارد که بتواند بصورت آنلاین با مخاطبان خود کار کند و با آنها تعامل داشته باشد و ارزش ویژه برند را ایجاد کند.
بهترین طراحی وب سایت تجارت الکترونیک جدید
1. آبنبات اسکلتی Skullcandy
سایت Skullcandy’s با رنگ های عالی و عکاسی از محصول زنده می شود. روند طراحی سایت فروشگاهی طوری است که در نظر گرفتن مخاطبان آنها در بین رقبا برجسته باشد.
2. TRUE linkswear
TRUE linkswear پس از سوئیچ به BigCommerce و بهبود طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود، تقریباً کمتر از 700٪ سالانه افزایش درآمد داشته است.
3. دسیبولز Decibullz
دسیبولز با کمک آژانس طراحی DigitalHaus توانست یک سال گذشته وب سایت فروشگاهی خود را پس از تغییر کاربری در BigCommerce به سطح بالاتری برساند.
4. کاتر و باک Cutter & Buck
یک تجربه خرید ایجاد کرد که: یک پیمایش، خرید، گزینه های پرداخت آسان (به عنوان مثال بدهی یا کارت اعتباریApple Pay ، Amazon Pay) و تجربه پرداخت کامل را ارائه می دهد.
5. Cruisemaster
Cruisemasters می خواست نام تجاری و سایت خود را با هدف اطلاع رسانی بیشتر راه اندازی کند، نه اینکه فقط محصولی را با قیمت و سبد خرید اضافه کند.
6. جیپ JeepPeople
JeepPeople یک نام تجاری برای علاقه مندان به جیپ است و سایت آنها با در نظر گرفتن مشتریانشان طراحی شده است.
بهترین طراحی صفحه اصلی تجارت الکترونیکی
1. فوتبال آزتکا Azteca Soccer
صفحه اصلی Azteca Soccer با رنگ آمیزی و عکاسی عالی از محصول زنده است.
2. Fronks
Fronks دارای یک صفحه اصلی منحصر به فرد است که به وضوح نشان می دهد آنها چه کسانی هستند و محصولات ارائه شده در سایت فروشگاهی آنها چیست.
3. پرونده زوگو Zugu Case
Zugu Case برای به اشتراک گذاشتن ویژگی های مهم محصول، پیشنهادهای ارزش کلیدی، اثبات اجتماعی و موارد دیگر، از صفحه اصلی به سبک قالب طولانی برای تشویق بازدیدکنندگان به خرید محصول خود استفاده می کند.
4. تقویت کننده های سیگنال Signal Boosters
تقویت کننده های سیگنال با هدف پاسخ به سوالات اصلی آنها در سریعترین زمان ممکن، صفحه اصلی سایت خود را با در نظر داشتن مخاطبان هدف خود طراحی کردند.
5. لباس فیزیک Physiq Apparel
Physiq Apparel یک صفحه اصلی ایجاد می کند که بازدیدکنندگان را به سمت تجربه خرید مناسب راهنمایی می کند و از سبک زندگی عالی و عکاسی از محصول برای انتقال سبک نام تجاری خود استفاده می کند.
بهترین سایت ها در تحارت الکترونیک در تجربه مشتری
1. رایحه ها Scentos
Scentos’s UX تعادل بین فروش محصول و پرورش جامعه را پیدا می کند.
طبق گفته تیم Scentos: ما هرگز حتی یک مورد را به صورت آنلاین نفروخته بودیم، اما در سطح جهانی حضور خرده فروشی زیادی داشتیم. پس از پیوستن به BigCommerce، ما با فروش در بازارهایی مانند آمازون شروع به توسعه حضور تجارت الکترونیکی همه کانال خود کرده ایم.
من معتقدم BigCommerce به سایت ما این امکان را می دهد تا به یک صفحه اصلی برای سرگرمی و احساس خلاقیت در کودکان در هر سنی تبدیل شود!
2. تخته های موج دار زنگ زده Rusty Surfboards
Rusty Surfboards وظیفه سختی دارد: ساخت تصاویر زیبا با جزئیات لازم که موج سواران حرفه ای در مورد تخته های خود می خواهند و به آن نیاز دارند.
3. Home Science Tools
Home Science Tools کار بزرگی در هدایت کاربران به سمت پروژه ها و محصولات مورد نظر خود بر اساس نیاز آنها انجام می دهد. آنها همچنین مشتریان خود را قادر می سازند پروژه های مختلف علمی را که می توانند با خانواده و دانش آموزان خود انجام دهند، کشف کنند.
4. Custom Barres
یک طراحی صفحه اصلی زیبا فقط آغاز کار است. صفحه محصول Custom Barres یک دارایی صفحه فرود با فرم طولانی است که دارای فهرست مطالب کاملاً اختصاصی است. از مشخصات گرفته تا تصاویر و موارد دیگر، این سایت بهترین رقص و زیبایی ابزار را به نمایش می گذارد.
5. KOI Computers
کامپیوترهای KOI می خواستند تجربه سایت خود را برای مخاطبان هدف از نظر فنی بهبود بخشند. این به معنای بهبود معماری سایت آنها و نحوه اشتراک پیشنهاد پیشنهادی آنها بود.
طبق تیم کامپیوترهای KOI: شکایت اساسی نرخ بالای پرش و متعاقباً تماس کم و دریافت از وب سایت بود. طراحان ما این چالش را به عهده گرفتند که کل وب سایت را دوباره طراحی کنند و عناصر مفیدی را برای غلبه بر این مسائل اضافه کنند.
ما یک ویدیو را در صفحه اصلی، یک سبک جدید از کشویی آکاردئون، اضافه کردیم و راه حل های ارائه شده توسط KOI Computers را برجسته کردیم. این تغییرات تأثیر زیادی برای ما گذاشت.
[caption id="attachment_6497" align="alignnone" width="1392"] تجارت الکترونیک برتر -KOI Computers[/caption]
6. رنوگی Renogy
Renogy می خواهد هر بازدید کننده ای - اعم از تازه وارد یا متخصص انرژی خورشیدی یا تازه وارد ،که در جستجوی آن باشد ، به راحتی در سایت خود پیدا کند. برای انجام این کار، آنها اطمینان حاصل کردند که اطلاعات اصلی محصول مانند: عکسهای محصول که دارای زوایا و موقعیتهای مختلف محصولات خورشیدی آنها هستند.
بررسی محصولات مشتری. گزینه مشاهده یا بارگیری مشخصات محصول، ضمانت نامه و کتابچه راهنمای دستورالعمل.
[caption id="attachment_6499" align="alignnone" width="1335"] تجارت الکترونیک برتر - Renogy[/caption]