10 پله برای آماده سازی نرم افزار CRM
10 پله آماده سازی نرم افزار CRM، اگر به دنبال ابزاری تند و فرز، چابک و پر شتاب جهت بهینه سازی ارتباط با مشتری، مشتری مداری، رضایت مشتری و فرایندهای فروش وارتقا سیستم مدیریت بازاریابی و افزایش فروش هستید گروه نرم افزاری فرکام با ایجاد فضایی امن برای نگهداری و استفاده از اطلاعات سازمانی طراحی شده ، نرم افزارمدیریت یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری فرکام، crm فرکام را به شما پیشنهاد میدهد.
مهمترین کارایی اصلی نرم افزار crm
"] 10 پله برای آماده سازی نرم افزار CRM[/caption]
اکثر مدیران از فراموشی تماسهای بعدی با مشتری شاکی هستند تماس اولیه با مشتری در شرکتها به خوبی انجام می شود ولی مسلما قطعی کردن فروش و مجاب کردن مشتری به خرید نیاز به پیگیری های بیشتری دارد که فراموش کردن تماس بعدی مساوی است با از دست دادن یک فرصت فروش مدیران فروش بارزترین دلیل برای خرید نرم افزار CRM را یادآوری پیگیریهای بعدی مشتری میدانند.
نرم افزار CRM با فراهم کردن محیطی زمانبندی شده همه پیگیریها را جلوی چشمتان قرار می دهد پیگیری مشتریان هرگز فراموش نمی شوند، همواره جلوی دیدگان شما هستند.
آماده سازی یک سیستم CRM که با عث ارتقاء عملکرد سیستم کاری شما شود چیزی بیشتر از نصب یک نرم افزار CRM و اختصاصی سازی کردن آن می باشد. آماده سازی نرم افزار crm در یک سازمان به صورت موفق و موثر نیازمند تحلیل سیستم بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش و همچنین تعیین اهداف و برنامه ریزی جهت فرهنگ سازی ان در سازمان می باشد.
10 پله برای آماده سازی نرم افزار CRM فرکام (مدیریت ارتباط با مشتری)
1- مشخص کنید چرا سازمان شما به crm نیازمند است.
در مرحله اول باید شناسایی کنید به چه دلیلی لازم است که CRM در سازمان شما آماده سازی شود و قرار است CRM چه نیازهای را برآورده نماید.
2- انتخاب یک نرم افزار CRM مناسب و تحقیق درباره نرم افزارهای CRM مختلف
- بعد از شناسایی نیاز های سازمان باید درباره نرم افزار CRM موجود در بازار تحقیق شود و مشخص کنیم هریک از فروشندگان crm چه امکاناتی را در اختیار ما قرار خواهد داد. اطلاعاتی که درباره هریک از نرم افزار های CRM موجود در بازار باید کسب کنیم شامل موارد زیر است.
- این نرم افزار CRM چقدر قدرتمند است (چه امکاناتی در اختیار کاربران قرار می دهد)
- تجربه کاری فروشنده نرم افزار (سوابق کاری و تجربه های که فروشنده Crm در شرکت های مختلف داشته است)
- سطح اگاهی پرسنل فروش و میزان آماده شدن Crm در داخل سازمان ارائه دهند خدمات اماده سازی Crm
- چشم اندازه شرکت فروشنده
- مشتریان سابق و سطح رضایت آنها
3- اماده سازی نرم افزار CRM مطابق شیوه کسب و کار
معمولا سیستم های CRM باعث ایجاد تغییر در شیوه کسب و کار شما می گردد. قبل از اماده سازی نرم افزار Crm لازم است روندکاری خود را تجزیه و تحلیل نمایید و هر گونه کم و کاستی را برطرف نمایید و شیوه کسب و کار خود را بهبود بخشید.سپس مطمئن شوید در نرم افزار سی آر ام که انتخاب نموده اید این امکان را دارید که شیوه کسب و کار خود را پیاده سازی نمایید.
4- ایجاد قاعده برای ارزیابی
یک قاعده برای ارزیابی منافع ایجاد شده توسط نرم افزار CRM در شرکت خود ایجاد کنید و به صورت مداوم آن را ارزیابی نمایید و در هر مرحله مشخص کنید تا چه اندازه به اهداف خود دست یافته و به چه اهدافی باید دست یابید.
نرم افزار
5- مشخص کنید چه واحدهای باید به نرم افزار CRM دسترسی داشته باشند.
مشخص کنید که چه واحد ها و کاربرانی قرار است از نرم افزار CRM استفاده کنند و هر کدام باید به چه بخش های از نرم افزار CRM برای پیش برد اهداف سازمانی خود دسترسی داشته باشند.
6- اختصاص یک بودجه واقع بینانه برای آماده سازی نرم افزار CRM
قبل از آماده سازی نرم افزار CRM در سازمان خود به صورت واقع بینانه و براساس منافع و انتظاراتی که از آماده سازی CRM دارید بودجه ای را برای آن در نظر بگیرید. توجه داشته باشید آماده سازی CRM در سازمان درصورتی که به صورت درست و اصولی انجام شود هزینه نیست و یک سرمایه گذاری محسوب می شود.
7- آماده سازی نرم افزار CRM را به صورت پله پله انجام دهید
بعد از شناسای نیازهای خود آنها را اولویت بندی نماید و بر اساس نیاز خود اقدام به آماده سازی crm به صورت پله پله در سازمان خود نمایید توجه داشته باشید که CRM یک بخش پویا و فعال در سازمان شما ست و نیازمند رشد و ارتقاء می باشد.
8- یکپارچه سازی با سایر نرم افزار ها
قبل از آماده سازی نرم افزار CRM مشخص نمایید که آیا تمایل دارید در حال حاضر و یا در آینده سیستم CRM با سایر سیستمهای موجود در سازمان شما مانند سیستم حسابداری و یا سیستم منابع انسانی یکپارچه گردد و یا خیر. درباره نحوه یکپارچه سازی نرم افزار CRM با سایر نرم افزارها با فروشنده صحبت نمایید و از روند انجام کار آگاه گردید.
9-آماده سازی و استقرار CRM در سازمان با نگرش بالا به پایین
تامین نیازهای مدیریت از بالا به پایین، با استراتژی و طراحی یک برنامه نوآورانه، همواره منجر به سطح بالاتری از موفقیت میشود.
10- آموزش پرسنل در سطوح مدیریت و کاربری
یکی از مراحل مهم در آماده سازی crm آموزش مدیران و پرسنل می باشد. بدون آموزش مدیران و کاربران و اصلاح رفتار و عملکرد آنها امکان آماده سازی crm در هیچ سازمانی وجود نخواهد داشت.
نرم افزار CRM فرکام چگونه آماده سازی می شود؟
ده پله برای آماده سازی نرم افزار CRM[/caption]
بعد از خرید نرم افزار CRM فرکام توسط مشتری، فرآیند آماده سازی نرم افزار CRM فرکام توسط کارشناسان شرکت نرم افزاری فرکام آغاز می شود.
آماده سازی نرم افزار CRM فرکام شامل مشاوره تخصصی، نصب، راه اندازی، استقرار و آموزش گام به گام و جواب گویی به پرسش کاربران، آموزش استفاده از راهنمای آنلاین نرم افزار CRM فرکام و سیستم پشتیبانی تیکتینگ برای پاسخگویی سریعتر به مشتریان است.