طراحی سایت باشگاه مشتریان
طراحی سایت باشگاه مشتریان به کسانی که قصد برقراری یک رابطه عمیق و تاثیرگذار با مشتریان قدیمی و طرفداران محصولات و خدمات خود را از طریق طراحی سایت دارند امکان می دهد به نحو درستی با آنها رابطه برقرار کنند. طراحی سایت باشگاه مشتریان و طراحی سایت کلوپ مشتریان فضایی را فراهم می کند که هدف از آن مشتری محوری است.طراحی سایت باشگاه مشتریان بیشتر مناسب سازمان ها یا موسسات بزرگی است که علاقمند به دریافت نظرات مشتریان از طریق طراحی وب سایت هستند و برایشان مشتریانشان مهم ترین عامل ارتقا دهنده آنها محسوب می شود؛ البته مشتریان نیز خواهان اطلاع از چگونگی عملکرد شرکت یا سازمان، اخبار جدید درباره آخرین دستاوردها هستند.
هدف از طراحی سایت باشگاه مشتریان:
- طراحی بانک اطلاعاتی مناسب و ثبت اطلاعات مشتریان فعلی و قدیمی باشگاه مشتریان
- به روز رسانی و تکمیل کاستیهای اطلاعات موجود از مشتریان در باشگاه
- تولید محتوای مناسب برای خبرنامهی اینترنتی و یا پستی و مدیریت ارسال آن
- طراحی و راهاندازی سیستم امتیازگیری به ازای خرید (S&P )
- صدور کارت تخفیف و طراحی نظام تخفیفدهی
- رتبه بندی مشتریان و در نظر گرفتن امتیازات خاص برای مشتریان خاص
- راهاندازی و مدیریت یک وبلاگ (فضای صمیمی و غیر رسمی) برای تبادل نظر میان مجتمع و اعضای باشگاه
- اطلاع رسانی در زمینه معرفی خدمات جدید به مشتریان فعلی و قدیمی باشگاه
- راهاندازی کانالهای ارتباطی میان باشگاه مشتریان و اعضای آن از طریق ایمیل، فکس و SMS
- مانیتورینگ مراجعات مشترکین و ارتباط با مشترکینی که مدتی است به باشگاه مراجعه نکردهاند
شناسایی رفتار مشتریان
برای طراحی سایت باشگاه مشتریان نیاز است که رفتارهای مشتریان شناسایی و متناسب با نوع عملکردشان به آنها امتیاز داده شود. از طرفی نیازهای صاحبان سایت هابا توجه به خواسته مشتریان در حال تغییر است؛ در این صورت هر چند وقت یک بار مجبور به تغییر برنامه نویسی سایت خود هستند که صرفه اقتصادی ندارد.
نگران نباشید، فرکام سیستم باشگاه مشتریان خود را به صورت کاملاً داینامیک و پارامتریک طراحی نموده است به گونه ای که پیکری بندی سایت و تنظیم امتیازات و مدل های امتیازدهی توسط خود مشتری مدیریت می شود.
فرکام با طراحی سایت باشگاه مشتریان به شما کمک می کنیم که ارتباط مناسبی با مشتریان برقرار کنید.